wtorek, 2 października 2012

wildfox inspirations- i heart heart czyli bluza z sercem DIY

cześć ;]
dziś chciałam Wam pokazać jak w szybki i łatwy sposób zmienić starą, zwykła bluzę. Moją inspiracją są wielkie serca na ubraniach projektu WILDFOX, które według mnie sa przeurocze.



 Jeśli macie tylko odrobinę czasu, chęci i jakiegoś materiału, Wasze oko może cieszyć ubranie, które wykonałyście same. Uwieżcie mi, że nie ma w tym żadnej filozofii, a wszystko zajmuje ok 10 minut ;)

Bluza, którą przerobiłam miała akurat na sobie plamki, których nie szło usunąć, a że szkoda było mi się jej pozbywać, więc postanowiłam je jakos zakamuflować. Potrzebowałam do tego jakiegoś materiału, nożyczek, kredki świecowej oraz kleju do tkanic, co by się za bardzo nie naprawcować ;)




Połówkę serca obrysowałam kredką świecową na mieniącym sie w świetle, welurowym materiale. Jesli nie macie pod ręką kredki świetnie prawdzi się w tej poli także kreda lub świeca. Wycięłam narysowanę przeze mnie połowe serca i zlożyłam ją do drgiej połowy materiału, żeby serce wygladało przyzwoicie i było w miarę proste i obrysowałam je. Jeśli jesteście pewne swoich umiejętności manualnych możecie naszkicować cały kontur serca. Wycięłam drugą połowę i brzegi lewej strony materiału wyciętego serca posmarowałam klejem. Nic bardziej prostego! ;)




 
Mam nadzieję, że mój post kogos zainspirował ;)


2 komentarze:

Www pisze...

ślicznie to wygląda !

Anonimowy pisze...

Ajsztajn jesteś;*