sobota, 30 kwietnia 2011

panterrrra

hi!

mój Fredzio smacznie sobie śpi, a na mnie czeka sterta książek. Sprawę pogarsza totalnie pogoda- jest tak ciepło i tak świeci słońce, że zupełnie na nic nie ma się ochoty. A ja- ja muszę ślęczyć nad reklamą społeczną i dziennikarstwem śledczym. Na samą myśl skręca mnie w 114 stron. Ale jutro sobie odbiję! a co ... ^^

Fredzio <3

dzisiejszy outfit
 

Na zdjęciu tego nie widać, ale spodnie mają bardzo wysoki stan, są zapinane na 6 guzików. Uwielbiam je, tym bardziej, że kosztowały mnie grosze. Początkowo miały szerokie nogawki przed kostkę. Przerobienie ich zajeło mi dosłownie minutę [;

spadam czynić swoją powinność, bye ;*

9 komentarzy:

Ankyls pisze...

fajnie wygladasz:)

Anonimowy pisze...

Supcio :*

Fish pisze...

a u mnie pogoda okropna:(
świetny łancuszek!
dziękuje bardzo miło mi to słyszec!

paulinsien pisze...

fajnie ;d

Cancer Fashion pisze...

rewelacyjna kurteczka jeansowa! :)
~ z chęcią obserwuje :)

Anonimowy pisze...

Piękna bluzeczka oraz kurtka !
I love it <3

Karolina pisze...

pięknie wyglądasz ;)

zapraszam do siebie

http://sayyoudontloveme.blogspot.com/

Paulina Rutkowska pisze...

fajny prosty zestaw:)

www.my-styleee.blogspot.com

AgataP pisze...

swietnie jest!

http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/